קופת גמל להשקעה

מוצר חיסכון חדש ואטרקטיבי אשר נועד לאפשר לחוסכים ליהנות מהיתרונות של קופת גמל רגילה אבל עם בונוס – אפשרות למשוך את הכספים שנצברו בקופת הגמל החדשה בכל עת (גם מתחת לגיל הפרישה) בצורה הונית (סכום מלא או חלקי), וללא תשלום "קנס" על פירעון מוקדם כמו בקופות הגמל המסורתיות ובתשלום מס על הרווחים בלבד. לחלופין, במידה ותחליטו למשוך את הכספים שצברתם בקופה לאחר הפרישה כקצבה, תוכלו ליהנות מפטור מלא ממס.

לצד יתרונות הנזילות, רציפות ההשקעה ודחיית המס בקופת הגמל להשקעה יש מגוון מסלולי השקעה רחב וניתן לעבור בין מסלולי השקעה השונים ללא אירוע מס.

קופת גמל להשקעה היא כלי חיסכון אטרקטיבי גם עבור משקיעים בעלי אופק קצר או בינוני שכספם "שוכב" בבנק וגם עבור חוסכים לטווח ארוך המעוניינים ביצירת תוספת לקצבת הפנסיה העתידית שלהם. אם אתם חוסכים לטווח קצר או בינוני: תוכלו להפקיד כספים בקופת גמל להשקעה, ליהנות מניהול מקצועי ופוטנציאל לצבירת תשואה על ההשקעה, ובד-בבד תישמר לכם האפשרות למשוך בכל עת את הכסף שנצבר ללא "קנס" פירעון מוקדם.

כמו כן, המוצר מאפשר השקעה בנכסים לא סחירים, דבר שאינו אפשרי במוצרים מתחרים, והוא בעל חשיבות במיוחד בתקופה בה התשואות בהשקעה באג"ח נמוכות.

כל זאת ועוד, הופכים את קופת הגמל להשקעה לאחד מאפיקי החיסכון האטרקטיביים הקיימים כיום בישראל.

נכון לשנת 2021, בקופת גמל להשקעה ניתן להפקיד עד 70,913 שקלים בשנה קלנדרית לאדם (לפי ת.ז) ואין מגבלה לתא משפחתי.